2014. március 30., vasárnap

Egy kis ízelítő a spanyol toplista éléről - a feeling kedvéért

Napjainkban ez folyik a csapból is, az ehét végi friss toplistán első:
David Bisbal: Diez mil maneras
Szokásomhoz híven a kocsiban énekelgetve belemászott a fülembe, és miután ötezredszer hallottam napközben (éljen a Los 40 csatorna!), gondoltam, ez valami nagyon szuper muzsika lesz, rákeresek a toplistán, hogy mégis kihez és mihez is van szerencsém. Most pedig megosztom veletek is ezt a tudást... :D

És ha már zene, ráakadtam az egyik zenei csatornán a következő Las Ketchup-szerűségre is. Először csak a névrokonság szúrt szemet, aztán amikor hatalmas érdeklődéssel megtekintettem a művet, már tudtam, hogy milyen kincset találtam. Nagyon komolyan gondolják a lányok, nem ér röhögni, miközben nézitek! (Az igazsághoz az azért hozzátartozik, hogy ők brazilok. :) )
Anitta: Show das Poderosas



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése